1. A "Still" targoncái
Sokan tévesen a "Still" márkanevet gépelik be, amikor a STIHL MotoMix ® üzemanyagot szeretnék beszerezni. Könnyen elképzelhető a keresőmotorok meglepetése, amikor egy targoncákat kínáló weboldalra navigálnak minket, miközben mi valójában a kerti gépekhez való speciális üzemanyag után nézünk.
2. A "Stil" stílusa
A "Stil" szó talán stílusos lehet, de kevés köze van a Stihl márkához. Ha ezt írjuk be, valószínűleg divattippeket kapunk majd válaszul, nem pedig a legújabb lombfúvó-modelleket. A Stihl gépek ugyan stílusosak, de a divatvilágban kevésbé hasznosak – hacsak nem egy avantgárd fafaragó kiállításról van szó!
3. A "Sthil" csúszkáló betűi
A "Sthil" változat egy aprócska betűcsere eredménye, ami olyan, mint amikor a láncfűrész láncát rossz irányba szereljük fel: nem működik. A keresőmotorok talán egy új, eddig ismeretlen márkát sejtenek a horizonton, de mi tudjuk jól, hogy csak egy elírás áldozatai vagyunk.
4. A "Stilh" rejtélyes "H"-ja
A "Stilh" változatban az "H" betű olyan helyre került, mint egy ágdaráló a rózsabokrok között: meglepő és kicsit félrevezető. A keresőmotorok ebben az esetben csak tanácstalanul pislognak, és talán felajánlanak egy rejtélyes új terméket, amely még a gyártó számára is ismeretlen terület.
5. A "Shtil" csendes "H"-ja
Néha a nyelvünk is megcsúszik, és egy extra "H" betű kerül a márkanévbe. A "Shtil" keresésekor a keresőmotorok csak vakarják a fejüket, és talán a csendes óceáni szigetvilág felé terelnének minket. De ne aggódjunk, még a Google is tudja mélyen belül, hogy valójában a német gépgyártó óriásra voltunk kíváncsiak!
A Stihl márka nevének helyesírása olyan, mint egy pontosan beállított motorfűrész: ha jól csináljuk, minden simán megy. De ha elírjuk, akkor is csak nevetünk egy jót, és újra próbálkozunk – hiszen a Stihl gépek és a jó humor mindig kéz a kézben járnak.